mañan! - Reisverslag uit Philippine, Nederland van Esmee Jurriens - WaarBenJij.nu mañan! - Reisverslag uit Philippine, Nederland van Esmee Jurriens - WaarBenJij.nu

mañan!

Blijf op de hoogte en volg Esmee

01 Oktober 2015 | Nederland, Philippine

Bon dia lieve allemaal,

Mañan is de grote dag! Samen met Lisa stap ik een nieuw avontuur in.. 3,5 maand naar Curacao voor ons afstudeeronderzoek.

Bijna klaar om lekker naar de zon, de zee en het strand te gaan! Dat hebben we goed voor elkaar, nu het koude weer in Nederland voor de deur staat! Je mag dan ook best jaloers zijn :D.

Ons onderzoek gaan we doen voor een project: Skol Salú. We zullen op de betrokken basisscholen onderzoek doen naar de fijn-motorische ontwikkeling en schrijfvaardigheid van de schoolkinderen, met als doel inzicht krijgen in de problematiek die er speelt. Uiteindelijk willen we Skol Salú handvatten bieden om het schrijfonderwijs aan te passen aan de behoeften van de schoolkinderen, waardoor de leerprestaties verbeteren.

Veel nieuwe ervaringen staan op ons te wachten de komende maanden en die wil ik graag met jullie delen. Ik zal jullie via deze blog op de hoogte proberen houden met leuke verhalen en foto's van alles wat ik mee ga maken.

Ik ga jullie missen!
Ayo!:)

xxx Esmee


  • 02 Oktober 2015 - 08:35

    Riekie Jansen:

    Leuk je verslag. Ben benieuwd naar het vervolg, jullie ervaringen en onderzoek.
    Groetjes,
    Riekie

  • 03 Oktober 2015 - 12:41

    Annemarie Jurriens:

    Hee lieverd..

    alles kids daar dushi.. :-)

    Mooie kamer? het lekkere strandje al gezien en al geplonsd in de zee?
    Veel plezier daar.. en veel suc6..

    Love youououou

    knuf en dikke kus van mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Philippine

Curacao!

Skol Salú

Recente Reisverslagen:

05 November 2015

Time flies...

04 Oktober 2015

Dushi!

01 Oktober 2015

mañan!
Esmee

Actief sinds 01 Okt. 2015
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 3017

Voorgaande reizen:

29 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

29 September 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

01 Oktober 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

01 Oktober 2015 - 01 Oktober 2015

Curacao!

Landen bezocht: